dc.contributor.author |
Опенько, Назар Юрійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T08:35:31Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T08:35:31Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Опенько Н. Ю. Стратегії просування бренду товару/послуг підприємства на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.» / Н. Ю. Опенько;наук. кер. О. М. Згурська; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 66 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1992 |
|
dc.description.abstract |
У дипломній роботі розкрито сутність і значення брендингу в системі ринкових відносин, актуальність створення бренду, з урахуванням психологічних та філософських особливостей. Розглянуто основні етапи розробки бренду та перераховано основні стратегії позиціонування бренду.
Проаналізовано стан вітчизняного підприємства, прикладом якого було обрано ФОП «Новошицький Я.О.» - одного із лідерів на ринку продажів автомобільних товарів в Україні. |
en_US |
dc.title |
Стратегії просування бренду товару/послуг підприємства на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.» |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |