Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування та реалізація конкурентної стратегії організації » (на прикладі ТОВ «КССРЗ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Знайда, Ірина Андріївна
dc.date.accessioned 2021-06-04T08:38:29Z
dc.date.available 2021-06-04T08:38:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Знайда І. А. Формування та реалізація конкурентної стратегії організації » (на прикладі ТОВ «КССРЗ»): кваліфікаційна робота бакалавра / І. А. Знайда ; наук. кер. І. О. Драган; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 85 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1993
dc.description.abstract Основним метою роботи було – розробити рекомендації з формування та вдосконалення конкурентної стратегії Київського суднобудівного-судноремонтного заводу. Тож, спершу, в дипломній роботі було проаналізовано поняття конкуренції та конкурентоспроможності, посилаючись на точку зору різних вчених, адже конкуренція та конкурентоспроможність підприємства безумовно формує його стратегію. Поділяючи наведену точку зору науковців, слід визначити, що конкуренція – це взаємовідносини між суб’єктами ринку, які мають характер постійного суперництва за прихильність споживачів до їх продукту, за рахунок конкурентних переваг цього продукту. А конкурентоспроможність, в свою чергу, це здатність суб’єкта ринку утримувати свої позиції відносно наявних конкурентів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Формування та реалізація конкурентної стратегії організації » (на прикладі ТОВ «КССРЗ») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу