Repository of
Kyiv National Linguistic University

Управління розробкою та реалізацією маркетингової стратегії організації» (на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна»)

Show simple item record

dc.contributor.author Козакова, Руслана Юріївна
dc.date.accessioned 2021-06-04T08:43:45Z
dc.date.available 2021-06-04T08:43:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Козакова Р. Ю. Управління розробкою та реалізацією маркетингової стратегії організації» (на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна»): кваліфікаційна робота бакалавра / Р. Ю. Козакова; наук. кер. С. С. Лиса; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 92 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1994
dc.description.abstract В даній роботі було розглянуто тему управління розробкою та реалізацією маркетингової стратегії підприємства. Актуальність теми зумовлена необхідністю формування чіткої маркетингової стратегії, що зможе відповідати ринковим умовам та внутрішній складовій організації, враховуючи нестабільне зовнішнє середовище. Основним метою роботи було розробити рекомендації щодо етапів формування та імплементації маркетингової стратегії компанії ПрАТ «Філіп Морріс Україна». Для досягнення даної мети було вирішено ряд конкретних задач, що представлені у трьох розділах кваліфікаційної роботи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Управління розробкою та реалізацією маркетингової стратегії організації» (на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account