Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Особливості онлайн просування послуг (на прикладі підприємства ТОВ «Інфотел-Дистрибуція»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пустовойтова, Катерина Олегівна
dc.date.accessioned 2021-06-04T08:47:44Z
dc.date.available 2021-06-04T08:47:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пустовойтова К. О. Особливості онлайн просування послуг (на прикладі підприємства ТОВ «Інфотел-Дистрибуція») / К. О. Пустовойтова;наук. кер. Н. В. Оленцевич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1995
dc.description.abstract У роботі досліджено сутність та зміст онлайн-просування послуг. Визначено етапи та особливості організації онлайн-просування послуг. Обгрунтовано методичні підходи до визначення ефективності організації онлайн-просування послуг. Варто відзначити, що онлайн-просування послуг пропонуємо розглядати, як сформовану підприємством систему засобів впливу на суб’єктів ринкових відносин, пов’язану зі встановленням двосторонніх відносин з метою отримання комунікативного та економічного ефекту. en_US
dc.title Особливості онлайн просування послуг (на прикладі підприємства ТОВ «Інфотел-Дистрибуція») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу