dc.contributor.author |
Пустовойтова, Катерина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T08:47:44Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T08:47:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Пустовойтова К. О. Особливості онлайн просування послуг (на прикладі підприємства ТОВ «Інфотел-Дистрибуція») / К. О. Пустовойтова;наук. кер. Н. В. Оленцевич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 66 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1995 |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджено сутність та зміст онлайн-просування послуг.
Визначено етапи та особливості організації онлайн-просування послуг.
Обгрунтовано методичні підходи до визначення ефективності організації
онлайн-просування послуг. Варто відзначити, що онлайн-просування послуг
пропонуємо розглядати, як сформовану підприємством систему засобів
впливу на суб’єктів ринкових відносин, пов’язану зі встановленням
двосторонніх відносин з метою отримання комунікативного та економічного
ефекту. |
en_US |
dc.title |
Особливості онлайн просування послуг (на прикладі підприємства ТОВ «Інфотел-Дистрибуція») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |