dc.contributor.author |
Романенко, Анастасія Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T08:53:35Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T08:53:35Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Романенко А. В.Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги (на прикладі ТОВ «СІТА») / А. В. Романенко; наук. кер. О. О. Літовкіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 69 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1997 |
|
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі розкрито зміст реклами в системі ринкових відносин, визначено її функції та роль у процесі здійснення підприємницької діяльності. Розглянуто класифікацію реклами за різними ознаками та особливості її функціонування на туристичному ринку. |
en_US |
dc.title |
Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги (на прикладі ТОВ «СІТА») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |