Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги (на прикладі ТОВ «СІТА»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романенко, Анастасія Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-06-04T08:53:35Z
dc.date.available 2021-06-04T08:53:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Романенко А. В.Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги (на прикладі ТОВ «СІТА») / А. В. Романенко; наук. кер. О. О. Літовкіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 69 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1997
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розкрито зміст реклами в системі ринкових відносин, визначено її функції та роль у процесі здійснення підприємницької діяльності. Розглянуто класифікацію реклами за різними ознаками та особливості її функціонування на туристичному ринку. en_US
dc.title Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги (на прикладі ТОВ «СІТА») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу