dc.contributor.author |
Тополюк, Ангеліна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T09:16:58Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T09:16:58Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Тополюк А. О. Організація маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ ««ЕКОСТ-КОСМЕТИК») / А. О. Тополюк;наук. кер. М. В. Тарасюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 67 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2003 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження являється визначення методів підвищення організації маркетингової діяльності ТОВ «ЕКОСТ-КОСМЕТИК».
Практичне значення виявлених результатів дослідження полягає у застосуванні запропонованих рекомендацій для оптимізації в питаннях організації маркетингової діяльності на базі виробничої практики ТОВ «ЕКОСТ-КОСМЕТИК». |
en_US |
dc.title |
Організація маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ ««ЕКОСТ-КОСМЕТИК») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |