Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Організація маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ ««ЕКОСТ-КОСМЕТИК»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тополюк, Ангеліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-06-04T09:16:58Z
dc.date.available 2021-06-04T09:16:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Тополюк А. О. Організація маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ ««ЕКОСТ-КОСМЕТИК») / А. О. Тополюк;наук. кер. М. В. Тарасюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 67 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2003
dc.description.abstract Метою дослідження являється визначення методів підвищення організації маркетингової діяльності ТОВ «ЕКОСТ-КОСМЕТИК». Практичне значення виявлених результатів дослідження полягає у застосуванні запропонованих рекомендацій для оптимізації в питаннях організації маркетингової діяльності на базі виробничої практики ТОВ «ЕКОСТ-КОСМЕТИК». en_US
dc.title Організація маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ ««ЕКОСТ-КОСМЕТИК») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу