Repository of
Kyiv National Linguistic University

Особливості формування персонального бренду( на прикладі ФОП «Кебас Діана Анатоліївна»)

Show simple item record

dc.contributor.author Яніцька, Ірина Русланівна
dc.date.accessioned 2021-06-04T09:36:52Z
dc.date.available 2021-06-04T09:36:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Яніцька І. Р. Особливості формування персонального бренду( на прикладі ФОП «Кебас Діана Анатоліївна») / І. Р. Яніцька; наук. кер. А. В. Богачова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 53 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2010
dc.description.abstract Персональний бренд, як ефективний інструмент одержання конкурентних переваг і подальшої монетизації навичок людини, стає все більш популярний. У зв'язку з цим виникає необхідність у вивченні даного поняття. Підсумовуючи, можна сказати, що мета роботи по розробці персонального бренду була досягнута шляхом деталізації етапів реалізації проекту і визначенням ключових характеристик. В рамках дослідження були проаналізовані основні технології та інструменти просування особистого бренду бізнес-тренера на прикладі Д. Кебас. В ході роботи були задіяні основні канали онлайн-взаємодії, а саме сайт, соціальні мережі і платформи, блог і електронна розсилка. en_US
dc.title Особливості формування персонального бренду( на прикладі ФОП «Кебас Діана Анатоліївна») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account