dc.contributor.author |
Яніцька, Ірина Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T09:36:52Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T09:36:52Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Яніцька І. Р. Особливості формування персонального бренду( на прикладі ФОП «Кебас Діана Анатоліївна») / І. Р. Яніцька; наук. кер. А. В. Богачова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 53 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2010 |
|
dc.description.abstract |
Персональний бренд, як ефективний інструмент одержання конкурентних
переваг і подальшої монетизації навичок людини, стає все більш популярний.
У зв'язку з цим виникає необхідність у вивченні даного поняття.
Підсумовуючи, можна сказати, що мета роботи по розробці персонального
бренду була досягнута шляхом деталізації етапів реалізації проекту і
визначенням ключових характеристик.
В рамках дослідження були проаналізовані основні технології та
інструменти просування особистого бренду бізнес-тренера на прикладі Д.
Кебас. В ході роботи були задіяні основні канали онлайн-взаємодії, а саме сайт,
соціальні мережі і платформи, блог і електронна розсилка. |
en_US |
dc.title |
Особливості формування персонального бренду( на прикладі ФОП «Кебас Діана Анатоліївна») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |