Repository of
Kyiv National Linguistic University

Принципи синтаксичного дослідження сучасного французького художнього тексту у когнітивному та лінгвосинергетичному аспектах

Show simple item record

dc.contributor.author Філоненко, Наталія Георгіївна
dc.date.accessioned 2021-06-09T11:28:09Z
dc.date.available 2021-06-09T11:28:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Філоненко Н. Г. Принципи синтаксичного дослідження сучасного французького художнього тексту у когнітивному та лінгвосинергетичному аспектах / Н. Г. Філоненко // Наукові записки. Серія : Філологічні науки. – Кіровоград : Видавець Лисенко В.Ф., 2016. – Вип. 145. – С. 499–502. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2066
dc.description.abstract У статті висвітлюються принципи вивчення синтаксису художнього прозового тексту в руслі поєднання двох нині актуальних парадигм: системно-структурної та антропоцентричної із використанням когнітивного та лінгвосинергетичного підходів, доводиться доцільність такого комбінування внаслідок еволюції методології лінгвістичних розвідок та виникнення тенденції використання загальнонаукових термінів, методів інших наук і результатів міждисциплінарних досліджень. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Наукові записки en_US
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;Вип. 145
dc.subject лінгвосинергетика en_US
dc.subject самоорганізація en_US
dc.subject системно-структурна парадигма en_US
dc.subject антропоцентризм en_US
dc.subject синтаксис en_US
dc.subject художній текст en_US
dc.subject linguosynergetics en_US
dc.subject self-organization en_US
dc.subject systemic-structural paradigm en_US
dc.subject anthropocentrism en_US
dc.subject syntax en_US
dc.subject literary text en_US
dc.title Принципи синтаксичного дослідження сучасного французького художнього тексту у когнітивному та лінгвосинергетичному аспектах en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account