Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Доцільність розробки комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синявська, Ольга Євгенівна
dc.date.accessioned 2021-06-11T08:45:08Z
dc.date.available 2021-06-11T08:45:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Синявська О. Є. Доцільність розробки комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту / О. Є. Синявська // Abstracts for the International research and practice conference «Contemporary issues in philological sciences experience of scholars and educationalists of Poland and Ukraine»: Conference Proceedings April 28-29, 2017. Lublin.. – P. 215-218. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2101
dc.description.abstract Вказівка на товарну категорію при створенні комерційно релевантних імен обмежена екстралінгвістичними факторами. Тому для позначення виду товару використовуються, як правило, непрямі, образні, оказіональні найменування. Номінації, які створені на образній, асоціативній вказівці на товарну категорію продукту, домінують в сучасному неймінгу та є доволі ефективними з точки зору прагматичного потенціалу впливу на споживача. Вони мають викликати у споживачів певний ряд асоціацій, які пов’язані з конкретною категорією товарів і вигідно відрізняє товар від однотипних. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher International research and practice conference «Contemporary issues in philological sciences experience of scholars and educationalists of Poland and Ukraine»: Conference Proceedings April 28-29, 2017 en_US
dc.title Доцільність розробки комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу