Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Прагматичний та соціокультурний аспекти перекладу рекламних текстів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Залєснова, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-06-16T09:53:02Z
dc.date.available 2021-06-16T09:53:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Залєснова О В. Прагматичний та соціокультурний аспекти перекладу рекламних текстів / О. В. Залєснова // Проблеми семантики слова, речення та тексту. – К., 2018. – Вип. 40. – С. 21-32. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2155
dc.description.abstract У статті йдеться про особливості адаптації рекламного дискурсу для іншомовного реципієнта з урахуванням соціокультурного та прагматичного аспектів оригіналу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Проблеми семантики слова, речення та тексту en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 40
dc.subject адекватність перекладу en_US
dc.subject прагматична адаптація en_US
dc.subject прагматична еквівалентність en_US
dc.subject рекламний текст en_US
dc.subject translation adequacy en_US
dc.subject pragmatic adaptation en_US
dc.subject pragmatic equivalence en_US
dc.subject advertising text en_US
dc.title Прагматичний та соціокультурний аспекти перекладу рекламних текстів en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу