Abstract:
У статті оглянуто та проаналізовано основні сучасні наукові підходи до визначення поняття «інформаційне забезпечення». Сформульовано сутнісні характеристики інформаційного забезпечення. Визначено особливості, які слід враховувати при розробці цілісної теоретичної концепції інформаційного забезпечення управління торговельними мережами. Сформовано перелік вимог до інформаційного забезпечення, що обумовлені основним його призначенням, зокрема: надання релевантної інформації, оперативне надання інформації, створення умов для
унеможливлення несанкціонованого доступу і належного захисту комерційної таємниці та інші. Запропоновано розглядати інформаційне забезпечення як складову системи та процесу управління, як систему ресурсного забезпечення, як специфічний вид професійної діяльності, а також з економічної, організаційної, технологічної та технічної точок зору. Надано авторське визначення терміна «інформаційне забезпечення управління торговельними мережами». Обґрунтовано доцільність формування інформаційного забезпечення в управлінні торговельними
мережами.