Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бігич, Оксана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T11:44:59Z | |
dc.date.available | 2021-09-23T11:44:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бігич О.Б. Модерація й розвиток критичного мислення майбутніх учителів іспанської мови як технології формування методичної компетентності / О. Б. Бігич // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 31. - С. 43 - 52 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2184 | |
dc.description.abstract | У статті представлено технології формування у студентів бакалаврату методичної компетентності вчителя іспанської мови. Описано авторський досвід застосування цих технологій на лекціях з методики навчання іспанської мови у закладі середньої освіти. Конкретизовано етапи модерації та зміст кожного етапу. Представлено прийоми розвитку критичного мислення студентів під час їхньої самостійної роботи. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Вип. 31 | |
dc.subject | технологія навчання | en_US |
dc.subject | методична компетентність | en_US |
dc.subject | вчитель іспанської мови | en_US |
dc.subject | teaching technology | en_US |
dc.subject | methodological competence | en_US |
dc.subject | Spanish language teacher | en_US |
dc.title | Модерація й розвиток критичного мислення майбутніх учителів іспанської мови як технології формування методичної компетентності | en_US |
dc.type | Article | en_US |