Каустов, Андрій Вікторович(Видав. центр КНЛУ, 2017)
У статті доведено, що полемічний дискурс – це публічне вербальне зіткнення, у ході якого, порушуючи етичні правила комунікативної взаємодії, автор реалізує дві цілі – понизити соціальний статус опонента та залучити на свій ...
Зайцева, Олена Миколаївна(Видав. центр КНЛУ, 2017)
У статті розглянуто деякі динамічні процеси, які відбуваються в мові українського
телебачення упродовж останніх 10 років, зокрема, проаналізовано явище варіантності морфологічних норм. Доведено, що в мові журналістів ...
Мінчак, Галина Богданівна(Видав. центр КНЛУ, 2018)
У статті розглянуто лексико-семантичні одиниці неології як засіб збагачення образного українського мовлення та як важливий естетичний компонент авторської
картини світу письменника. Обґрунтовано поняття неологізм, визначено ...
Мета вивчення навчальної дисципліни – ознайомити студентів із тенденціями оновлення фразеологічної системи української мови за матеріалами українських масмедіа, з’ясувати джерела походження неофразеологізмів, здійснити ...
Пашинська, Людмила Михайлівна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування професійної компетентності
студентів з проблем навчальної і виховної роботи з обдарованою учнівською молоддю на основі диференціації і різнорівневого підходу при вивченні ...
Пашинська, Людмила Михайлівна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Мета вивчення навчальної дисципліни – ознайомити студентів із динамічними лексико-семантичними процесами в сучасній українській мові, основними джерелами поповнення національного лексикону на певному хронологічному зрізі, ...
Пашинська, Людмила Михайлівна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Практикум з української мови» є одним із засадничих курсів для підготовки вчителя-словесника. Формування грамотності студентів як критерію освіченості людини є провідним компонентом у структурі профільної підготовки. ...
Дружененко, Раїса; Попова, Олена; Рускуліс, Лілія(СПД Рум’янцева Г. В., 2023)
У посібнику подано короткий зміст основних проблем лінгвістичного аналізу тексту, схарактеризовано текст як об’єкт лінгвістичного аналізу, його основні ознаки та категорії; репрезентовано методику лінгвістичного аналізу ...
Попова, Олена Анатоліївна; Кудіна, Валерія Василівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Навчальна педагогічна практика з української мови і літератури для
студентів І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти є компонентом
формування і розвитку професійно-педагогічних навичок та умінь
майбутнього ...
Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна; Заскалета, Валентина Петрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
У професійній підготовці майбутнього вчителя української мови і літератури курсова робота демонструє здатність сприймати та аналізувати сучасні досягнення у сфері методичної науки, а також готовність здобувачів вищої ...
Валюх, Зоя Орестівна; Заскалета, Валентина Петрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Курсова робота з української мови – це самостійне наукове дослідження,
що полягає в розробці актуальної для сучасної лінгвоукраїністики проблеми й
передбачає новизну підходів та досягнення таких результатів, які б ...
Попова, Олена Анатоліївна; Кудіна, Валерія Василівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Метою виробничої педагогічної практики студентів другого
(магістерського) рівня денної форми здобуття освіти є оволодіння сучасними
методами, формами та засобами викладання української мови і літератури в
закладах ...
Баган, Маргарита Петрівна; Попова, Олена Анатоліївна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Кваліфікаційна робота магістра є однією з форм виявлення теоретичних
знань і практичних навичок студента-випускника, зокрема його вмінь розв’язувати
наукові проблеми, аналізувати й систематизувати дослідницький матеріал, ...
Досліджуючи історію професійної підготовки перекладачів у закладах вищої освіти, авторка
статті аналізує наявні підходи до навчання перекладу з метою виокремлення кола питань, релевантних
аспекту реалізації контролю як ...
Лемешко, Людмила Сергіївна; Стрельник, Ольга Олександрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Цей навчально-методичний посібник призначений для початківців та аматорів
французької мови та культури.
Структура посібника є спіралеподібною, тобто від простішого до складнішого. Автори
поклали в основу освоєння ...
Лемешко, Людмила Сергіївна; Стрельник, Ольга Олександрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Цей навчально-методичний посібник призначений для початківців та аматорів французької мови та культури.
Структура посібника є спіралеподібною, тобто від простішого до складнішого. Автори
поклали в основу освоєння французької ...