У статті випрацювано й систематизовано вимоги до мовного оформлення результатів
наукових досліджень в електронних презентаціях. Авторка проаналізувала типові мовні помилки в
електронних презентаціях наукових досліджень, ...
Баган, Мирослава Петрівна; Гмиря, Людмила Володимирівна(Видав. центр КНЛУ, 2025)
Посібник призначений для студентів, які навчаються за освітньою програмою "Українська мова і література, англійська мова, зарубіжна література" першого (бакалаврського) рівня освіти за спеціальністю 014 Середня освіта, ...
Баган, Мирослава Петрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
У статті обґрунтовано важливість курсу “Українська етнолінгвістика” для підготовки
майбутніх учителів української мови та літератури, оскільки він сприяє не лише розширенню
їхнього світогляду, а й формуванню дослідницької ...
Заскалета, Валентина Петрівна; Гриненко, Олеся Юріївна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
У статті з’ясовано, що становлення терміноскладу сфери освіти є неперервним процесом, значно інтенсифікованим протягом останніх років, що зумовлено розвитком комп’ютерної техніки, інформаційних технологій, процесами ...
Баган, Мирослава Петрівна; Гонський, Арсен Володимирович(Видав. центр КНЛУ, 2024)
У статті вперше проаналізовано мікротопоніміку Білоцерківщини з погляду відображення в
ній національно-культурного досвіду народу, його цінностей, вірувань, промислів, уподобань,
важливих історичних подій і видатних ...
Пашинська, Людмила Михайлівна(Вид. центр КНЛУ, 2025)
Навчально-методичний посібник призначений для проведення лекційних,
практичних занять та самостійної роботи студентів із метою засвоєння матеріалу
з курсу «Фразеологічні процеси в сучасній українській мові» в обсязі, ...
Зайцева, Олена Миколаївна(Видав. центр КНЛУ, 2017)
У статті розглянуто деякі динамічні процеси, які відбуваються в мові українського
телебачення упродовж останніх 10 років, зокрема, проаналізовано явище варіантності морфологічних норм. Доведено, що в мові журналістів ...
Мінчак, Галина Богданівна(Видав. центр КНЛУ, 2018)
У статті розглянуто лексико-семантичні одиниці неології як засіб збагачення образного українського мовлення та як важливий естетичний компонент авторської
картини світу письменника. Обґрунтовано поняття неологізм, визначено ...
Мета вивчення навчальної дисципліни – ознайомити студентів із тенденціями оновлення фразеологічної системи української мови за матеріалами українських масмедіа, з’ясувати джерела походження неофразеологізмів, здійснити ...
Пашинська, Людмила Михайлівна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування професійної компетентності
студентів з проблем навчальної і виховної роботи з обдарованою учнівською молоддю на основі диференціації і різнорівневого підходу при вивченні ...
Пашинська, Людмила Михайлівна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Мета вивчення навчальної дисципліни – ознайомити студентів із динамічними лексико-семантичними процесами в сучасній українській мові, основними джерелами поповнення національного лексикону на певному хронологічному зрізі, ...
Пашинська, Людмила Михайлівна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Практикум з української мови» є одним із засадничих курсів для підготовки вчителя-словесника. Формування грамотності студентів як критерію освіченості людини є провідним компонентом у структурі профільної підготовки. ...
Дружененко, Раїса; Попова, Олена; Рускуліс, Лілія(СПД Рум’янцева Г. В., 2023)
У посібнику подано короткий зміст основних проблем лінгвістичного аналізу тексту, схарактеризовано текст як об’єкт лінгвістичного аналізу, його основні ознаки та категорії; репрезентовано методику лінгвістичного аналізу ...
Попова, Олена Анатоліївна; Кудіна, Валерія Василівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Навчальна педагогічна практика з української мови і літератури для
студентів І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти є компонентом
формування і розвитку професійно-педагогічних навичок та умінь
майбутнього ...
Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна; Заскалета, Валентина Петрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
У професійній підготовці майбутнього вчителя української мови і літератури курсова робота демонструє здатність сприймати та аналізувати сучасні досягнення у сфері методичної науки, а також готовність здобувачів вищої ...
Валюх, Зоя Орестівна; Заскалета, Валентина Петрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Курсова робота з української мови – це самостійне наукове дослідження,
що полягає в розробці актуальної для сучасної лінгвоукраїністики проблеми й
передбачає новизну підходів та досягнення таких результатів, які б ...
Попова, Олена Анатоліївна; Кудіна, Валерія Василівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Метою виробничої педагогічної практики студентів другого
(магістерського) рівня денної форми здобуття освіти є оволодіння сучасними
методами, формами та засобами викладання української мови і літератури в
закладах ...
Баган, Маргарита Петрівна; Попова, Олена Анатоліївна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Кваліфікаційна робота магістра є однією з форм виявлення теоретичних
знань і практичних навичок студента-випускника, зокрема його вмінь розв’язувати
наукові проблеми, аналізувати й систематизувати дослідницький матеріал, ...