Repository of
Kyiv National Linguistic University

КАФЕДРА ГЕРМАНСЬКИХ І РОМАНСЬКИХ МОВ

КАФЕДРА ГЕРМАНСЬКИХ І РОМАНСЬКИХ МОВ

Recent Submissions

  • Фабрична, Яна Геннадіївна (Вид. центр КНЛУ, 2020)
    Досліджуючи історію професійної підготовки перекладачів у закладах вищої освіти, авторка статті аналізує наявні підходи до навчання перекладу з метою виокремлення кола питань, релевантних аспекту реалізації контролю як ...
  • Лемешко, Людмила Сергіївна; Стрельник, Ольга Олександрівна (Видав. центр КНЛУ, 2024)
    Цей навчально-методичний посібник призначений для початківців та аматорів французької мови та культури. Структура посібника є спіралеподібною, тобто від простішого до складнішого. Автори поклали в основу освоєння ...
  • Лемешко, Людмила Сергіївна; Стрельник, Ольга Олександрівна (Видав. центр КНЛУ, 2024)
    Цей навчально-методичний посібник призначений для початківців та аматорів французької мови та культури. Структура посібника є спіралеподібною, тобто від простішого до складнішого. Автори поклали в основу освоєння французької ...
  • Гольцова, Маріанна Геннадіївна; Фабрична, Яна Геннадіївна; Черхава, Олеся Олегівна; Крикніцька, Ірина Олександрівна (2024)
    Навчальний посібник укладений для студентів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.021 Англійська мова і література і має на меті формування професійно ...
  • Фабрична, Яна Геннадіївна (Вісник КНЛУ, 2022)
    Досліджуючи теоретичні погляди на наукову проблему контролю та оцінювання якості письмового перекладу, проаналізовано загальні закономірності щодо визначення параметрів якісного перекладу, з’ясовано шляхи створення ...
  • Мельник, Алла Іванівна (Вісник КНЛУ, 2022)
    Увиразнено сутність понять “змішане навчання” та “дистанційне навчання” й акцентовано на важливості їх осмислення в сучасних умовах, зокрема в умовах воєнного стану. Стверджено, що всі складові змішаного навчання (традиційне ...
  • Кузьменко, Тетяна Миколаївна (Видав. центр КНЛУ, 2024)
    Підручник укладено відповідно до робочої навчальної програми з курсу “Практична фонетика німецької мови” для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальностями 035 Філологія та 014 Середня освіта, а ...
  • Фабрична, Яна Геннадіївна (Вид. центр КНЛУ, 2024)
    Навчальний посібник з англійської інтонації «English Intonation: Practical Course for the Second Year Students Specialising in Foreign Languages and Literature Teaching» розрахований на студентів ІІ курсу філологічного ...
  • Gutnyk, Valentyna; Solomko, Sorina; Paustovska, Marianna; Slaba, Oksana; Trutsunenko, Iryna (2021)
    Foreign language communicative competence covers intercultural communication skills relating not only to a deep knowledge of literary norms of a foreign language, but also to a range of communication skills for the ...
  • Сташко, Галина Іванівна; Титова, Наталія Юріївна (Видав. центр КНЛУ, 2021)
    Запропонований навчальний посібник розрахований на студентів другого курсу факультету перекладознавства. Посібник має на меті розвиток мовленнєвих і перекладацьких навичок та вмінь з англійської мови як другої іноземної, ...
  • Сташко, Галина Іванівна; Титова, Наталія Юріївна (Видав. центр КНЛУ, 2021)
    Запропонований навчальний посібник розрахований на студентів другого курсу факультету перекладознавства. Посібник має на меті розвиток мовленнєвих і перекладацьких навичок та вмінь з англійської мови як другої іноземної, ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Вісник КНЛУ. Серія : Педагогіка та психологія, 2009)
    Матеріал цієї статті може слугувати у подальших дослідженнях щодо передумов формування комунікативної компетенції в цілому та фонетичної компетенції зокрема. Визначені психолінвістичні особливості ФК можуть бути враховані ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя, 2011)
    У статті визначено зміст комунікативного ВКК та критерії відбору навчального матеріалу для вищеназваного курсу. Описано також процедуру відбору навчального матеріалу для комунікативного ВКК та проаналізовано особливості ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії»: зб. тез доповідей, 2021)
    Формування фонетичної компетентності (ФК) як складника іншомовної комунікативної компетентності (ІКК) розпочинається на початковому етапі навчання та вивчення іноземної мови (ІМ) і ускладнюється низкою чинників, до ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Гуманізація навчально-виховного процессу, 2009)
    Стаття містить порівняльний аналіз 19 вступних корективних курсів за визначеними автором критеріями. Аналіз має на меті запозичення позитивного досвіду в організації та проведенні фонетичних курсів. Виявлені недоліки ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наук. праць (за матеріалами V Міжнарод. наук.- практ. конф. 30-31 березня 2018 р.), 2018)
    Необхідною умовою здійснення ефективної міжкультурної комунікації є володіння нормативною вимовою ІМ. Фонетичний аспект мовлення був предметом розгляду багатьох наукових досліджень, адже його можна вважати характеристикою ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Вісник КНЛУ, 2018)
    У статті визначено й описано причини виникнення фонетичних помилок. Авторкою проаналізовано вплив фільтру рідної мови на формування фонетичних навичок як складової фонетичної компетентності. Розкрито явище фосилізації ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Вісник КНЛУ, 2012)
    В статті визначено та охарактеризовано відібрані критерії оцінювання рівнясформованості фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови, які булизастосовані для аналізу та інтерпретації результатів трьох ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Вісник Чернігів. нац. педагог. ун-ту, 2016)
    У статті розкриваються питання використання інноваційних освітніх технологій у процесі вивченні професійно-предметних дисциплін з підготовки майбутніх учителів технологій. Інформаційними засобами, які удосконалюють ...
  • Гутник, Валентина Михайлівна (Іноземні мови, 2016)
    У статті розкрито зміст поняття “фонетична компетенція”, охарактеризовано її складові. Авторкою представлено детальний аналіз одного із компонентів фонетичної компетенції – фонетичної усвідомленості та описано його вплив ...

View more