Досліджуючи теоретичні погляди на наукову проблему контролю та оцінювання якості
письмового перекладу, проаналізовано загальні закономірності щодо визначення параметрів якісного
перекладу, з’ясовано шляхи створення ...
Увиразнено сутність понять “змішане навчання” та “дистанційне навчання” й акцентовано
на важливості їх осмислення в сучасних умовах, зокрема в умовах воєнного стану. Стверджено, що всі
складові змішаного навчання (традиційне ...
Кузьменко, Тетяна Миколаївна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Підручник укладено відповідно до робочої навчальної програми з курсу “Практична фонетика німецької мови” для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальностями 035 Філологія та 014 Середня освіта, а ...
Навчальний посібник з англійської інтонації «English Intonation: Practical Course for the Second Year Students Specialising in Foreign Languages and Literature Teaching» розрахований на студентів ІІ курсу філологічного ...
Foreign language communicative competence covers intercultural
communication skills relating not only to a deep knowledge of literary norms of a
foreign language, but also to a range of communication skills for the ...
Сташко, Галина Іванівна; Титова, Наталія Юріївна(Видав. центр КНЛУ, 2021)
Запропонований навчальний посібник розрахований на студентів другого курсу факультету перекладознавства. Посібник має на меті розвиток мовленнєвих і перекладацьких навичок та вмінь з англійської мови як другої іноземної, ...
Сташко, Галина Іванівна; Титова, Наталія Юріївна(Видав. центр КНЛУ, 2021)
Запропонований навчальний посібник розрахований на студентів другого курсу факультету перекладознавства. Посібник має на меті розвиток мовленнєвих і перекладацьких навичок та вмінь з англійської мови як другої іноземної, ...
Гутник, Валентина Михайлівна(Вісник КНЛУ. Серія : Педагогіка та психологія, 2009)
Матеріал цієї статті може слугувати у подальших дослідженнях щодо передумов формування комунікативної компетенції в цілому та фонетичної компетенції зокрема. Визначені психолінвістичні особливості ФК можуть бути враховані ...
Гутник, Валентина Михайлівна(Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя, 2011)
У статті визначено зміст комунікативного ВКК та критерії відбору навчального матеріалу для вищеназваного курсу. Описано також процедуру відбору навчального матеріалу для комунікативного ВКК та проаналізовано особливості ...
Гутник, Валентина Михайлівна(Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії»: зб. тез доповідей, 2021)
Формування фонетичної компетентності (ФК) як складника
іншомовної комунікативної компетентності (ІКК) розпочинається на
початковому етапі навчання та вивчення іноземної мови (ІМ) і
ускладнюється низкою чинників, до ...
Стаття містить порівняльний аналіз 19 вступних корективних курсів за
визначеними автором критеріями. Аналіз має на меті запозичення позитивного досвіду в організації та проведенні фонетичних курсів. Виявлені недоліки ...
Гутник, Валентина Михайлівна(Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наук. праць (за матеріалами V Міжнарод. наук.- практ. конф. 30-31 березня 2018 р.), 2018)
Необхідною умовою здійснення ефективної міжкультурної комунікації
є володіння нормативною вимовою ІМ. Фонетичний аспект мовлення був
предметом розгляду багатьох наукових досліджень, адже його можна
вважати характеристикою ...
У статті визначено й описано причини виникнення фонетичних помилок. Авторкою проаналізовано вплив фільтру рідної мови на формування фонетичних навичок як складової фонетичної компетентності. Розкрито явище фосилізації ...
В статті визначено та охарактеризовано відібрані критерії оцінювання рівнясформованості фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови, які булизастосовані для аналізу та інтерпретації результатів трьох ...
Гутник, Валентина Михайлівна(Вісник Чернігів. нац. педагог. ун-ту, 2016)
У статті розкриваються питання використання інноваційних освітніх технологій у процесі вивченні професійно-предметних дисциплін з підготовки майбутніх учителів технологій. Інформаційними засобами, які удосконалюють ...
У статті розкрито зміст поняття “фонетична компетенція”, охарактеризовано її складові. Авторкою представлено детальний аналіз одного із компонентів фонетичної компетенції – фонетичної усвідомленості та описано його вплив ...
Соломко, Зорина Костянтинівна(Вісник Київського національного лінгвітичного університету, 2011)
У статті розглядаються особливості змісту та структури лексичної компетенції як складника фахової підготовки мабутніх юристів у немовних ВНЗ на початковому ступені навчання. Досліджуються її психолінгвістичні особливості, ...
Gutnyk, Walentyna(Germanistik in der Ukraine, 2013)
У статті розглядається підсистема вправ для формування фонетичної компетенції у комунікативному вступному корективному курсі. Визначаються вимоги до вправ та критерії вирізнення типів і видів вправ. Наводяться приклади до ...
Gutnyk, Walentyna(Germanistik in der Ukraine, 2012)
У статті йдеться про особливості формування фонетичної компетенції у комунікативному вступному корективному курсі. У роботі представлено аналіз існуючих фонетичних курсів, а також пропонується модель комунікативного вступного ...
У статті викладено результати експериментальної перевірки ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі. Автором визначено етапи ...