Abstract:
Ключовими питаннями, розглянутими у цьому розділі монографії є: міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність (МІКК), підходи до формування МІКК, філософський рівень, загальнонауковий рівень, конкретно-науковий рівень, складові МІКК, мовні компетентності, мовленнєві компетентності (в аудіюванні, говорінні, читанні, письмі та перекладі), лінгвосоціокультурна компетентність, навчально-стратегічна компетентність, стратегії оволодіння МІКК, особистісно орієнтований підхід, комунікативний підхід, комунікативно-етнографічний, компетентнісний підхід, культурологічний підхід, рефлексивний підхід, рівневий підхід, професійно орієнтований підхід, продуктивний підхід, ситуаційний підхід, міжкультурний підхід, диференційований підхід, контекстний підхід, технологічний підхід, інтегративний підхід, інтегративно-модульний підхід, когнітивний підхід, структурно-функціональний підхід та інші. Крім того, проаналізовано докторські дисертації з галузі знань 01 – Освіта / Педагогіка (011 – освітні, педагогічні науки) з методики навчання іноземних мов і культур з точки зору тематики та використаних підходів.