dc.contributor.author |
Бігич, Оксана Борисівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-23T11:44:59Z |
|
dc.date.available |
2021-09-23T11:44:59Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Бігич О.Б. Модерація й розвиток критичного мислення майбутніх учителів іспанської мови як технології формування методичної компетентності / О. Б. Бігич // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 31. - С. 43 - 52 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2184 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено технології формування у студентів бакалаврату методичної компетентності вчителя іспанської мови. Описано авторський досвід застосування цих технологій на лекціях з методики навчання іспанської мови у закладі середньої освіти. Конкретизовано етапи модерації та зміст кожного етапу. Представлено прийоми розвитку критичного мислення студентів під час їхньої самостійної роботи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка та психологія;Вип. 31 |
|
dc.subject |
технологія навчання |
en_US |
dc.subject |
методична компетентність |
en_US |
dc.subject |
вчитель іспанської мови |
en_US |
dc.subject |
teaching technology |
en_US |
dc.subject |
methodological competence |
en_US |
dc.subject |
Spanish language teacher |
en_US |
dc.title |
Модерація й розвиток критичного мислення майбутніх учителів іспанської мови як технології формування методичної компетентності |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |