Repository of
Kyiv National Linguistic University

Модерація й розвиток критичного мислення майбутніх учителів іспанської мови як технології формування методичної компетентності

Show simple item record

dc.contributor.author Бігич, Оксана Борисівна
dc.date.accessioned 2021-09-23T11:44:59Z
dc.date.available 2021-09-23T11:44:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бігич О.Б. Модерація й розвиток критичного мислення майбутніх учителів іспанської мови як технології формування методичної компетентності / О. Б. Бігич // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 31. - С. 43 - 52 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2184
dc.description.abstract У статті представлено технології формування у студентів бакалаврату методичної компетентності вчителя іспанської мови. Описано авторський досвід застосування цих технологій на лекціях з методики навчання іспанської мови у закладі середньої освіти. Конкретизовано етапи модерації та зміст кожного етапу. Представлено прийоми розвитку критичного мислення студентів під час їхньої самостійної роботи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка та психологія;Вип. 31
dc.subject технологія навчання en_US
dc.subject методична компетентність en_US
dc.subject вчитель іспанської мови en_US
dc.subject teaching technology en_US
dc.subject methodological competence en_US
dc.subject Spanish language teacher en_US
dc.title Модерація й розвиток критичного мислення майбутніх учителів іспанської мови як технології формування методичної компетентності en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account