Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бігич, Оксана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T11:45:17Z | |
dc.date.available | 2021-09-23T11:45:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бігич О. Б. Академічне співавторство: аналітичний огляд прийомів і засобів навчання іншомовного письма / О.Б. Бігич // Вісник КНЛУ. Сер Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 32. - С. 167 - 172 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2185 | |
dc.description.abstract | В огляді проаналізовано навчальні прийоми й сучасні засоби академічного співавторства як сучасної технології навчання школярів і студентів іншомовного письма в закладах середньої та вищої освіти. Використання в цьому процесі інформаційно-комунікаціних технологій урізноманітнює режими й алгоритми виконання письмових завдень та осучаснює їхні формати. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Вип. 32 | |
dc.subject | іншомовне письмо | en_US |
dc.subject | академічне співавторство | en_US |
dc.subject | технологія навчання | en_US |
dc.subject | foreign language writing | en_US |
dc.subject | collaborative writing | en_US |
dc.subject | teaching technology | en_US |
dc.title | Академічне співавторство: аналітичний огляд прийомів і засобів навчання іншомовного письма | en_US |
dc.type | Article | en_US |