dc.contributor.author |
Бігич, Оксана Борисівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-23T11:45:17Z |
|
dc.date.available |
2021-09-23T11:45:17Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Бігич О. Б. Академічне співавторство: аналітичний огляд прийомів і засобів навчання іншомовного письма / О.Б. Бігич // Вісник КНЛУ. Сер Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 32. - С. 167 - 172 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2185 |
|
dc.description.abstract |
В огляді проаналізовано навчальні прийоми й сучасні засоби академічного співавторства як сучасної технології навчання школярів і студентів іншомовного письма в закладах середньої та вищої освіти. Використання в цьому процесі інформаційно-комунікаціних технологій урізноманітнює режими й алгоритми виконання письмових завдень та осучаснює їхні формати. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка та психологія;Вип. 32 |
|
dc.subject |
іншомовне письмо |
en_US |
dc.subject |
академічне співавторство |
en_US |
dc.subject |
технологія навчання |
en_US |
dc.subject |
foreign language writing |
en_US |
dc.subject |
collaborative writing |
en_US |
dc.subject |
teaching technology |
en_US |
dc.title |
Академічне співавторство: аналітичний огляд прийомів і засобів навчання іншомовного письма |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |