Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Академічне співавторство: аналітичний огляд прийомів і засобів навчання іншомовного письма

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бігич, Оксана Борисівна
dc.date.accessioned 2021-09-23T11:45:17Z
dc.date.available 2021-09-23T11:45:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бігич О. Б. Академічне співавторство: аналітичний огляд прийомів і засобів навчання іншомовного письма / О.Б. Бігич // Вісник КНЛУ. Сер Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 32. - С. 167 - 172 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2185
dc.description.abstract В огляді проаналізовано навчальні прийоми й сучасні засоби академічного співавторства як сучасної технології навчання школярів і студентів іншомовного письма в закладах середньої та вищої освіти. Використання в цьому процесі інформаційно-комунікаціних технологій урізноманітнює режими й алгоритми виконання письмових завдень та осучаснює їхні формати. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка та психологія;Вип. 32
dc.subject іншомовне письмо en_US
dc.subject академічне співавторство en_US
dc.subject технологія навчання en_US
dc.subject foreign language writing en_US
dc.subject collaborative writing en_US
dc.subject teaching technology en_US
dc.title Академічне співавторство: аналітичний огляд прийомів і засобів навчання іншомовного письма en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу