Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гутник, Валентина Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-04-19T08:28:15Z
dc.date.available 2018-04-19T08:28:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гутник, Валентина Михайлівна. Формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі [Рукопись] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / В. М. Гутник ; наук. кер. Н. Ф. Бориско ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2017. - 399 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/219
dc.description.abstract В зв’язку зі вступом України до європейського загальноосвітнього простору, впровадженням нових навчальних програм, які укладено з урахуванням “Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання” виникла необхідність переглянути вимоги до формування фонетичної компетенції (ФК) у процесі навчання та вивчення іноземної мови (ІМ) у мовному ВНЗ. На сьогоднішній день у методиці навчання ІМ прийнято користуватись більш сучасним терміном – “фонетична компетентність”. Послуговуючись терміном “фонетична компетенція”, ми визначаємо її як складову іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) і розуміємо її як здатність до сприйняття на слух і коректного артикуляційного та інтонаційного оформлення висловлювання, що ґрунтується на відповідних навичках, знаннях та фонетичній усвідомленості. Формування ФК розпочинається на першому ступені навчання та вивчення ІМ, який традиційно називається вступним фонетичним курсом (ВФК) і має на меті формування іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) з акцентом на її важливу складову – фонетичну компетенцію. У представленій роботі визначено, конкретизовано та досліджено поняття “Вступний корективний курс”. Ми визначаємо його як автономний курс, метою якого є формування ФК як складової ІКК, що ґрунтується на основі знань про фонетичну систему мови в цілому, та деавтоматизація ненормативних фосилізованих фонетичних навичок, сформованих під час навчання у ЗНЗ, і їх корекція. У роботі охарактеризовано прогресію комунікативного ВКК. У представленій роботі вперше теоретично обґрунтовано й розроблено методику формування ФК під час проведення комунікативного ВКК шляхом створення його циклічно-концентричної моделі та укладання відповідної підсистеми вправ. Подальшого розвитку набуло узагальнення обсягу та переліку фонетичних знань, вмінь та навичок, необхідних для формування ФК під час проведення ВКК. Теоретичні та практичні результати дослідження можуть бути використані як для організації й проведення комунікативного ВКК, так і для створення додаткових комплексів вправ з метою вдосконалення ФК на старших ступенях навчання та вивчення ІМ. en_US
dc.subject фонетична компетенція en_US
dc.subject диференційна чутливість en_US
dc.subject деформовані ненормативні фонетичні навички en_US
dc.subject фонетическая компетенция en_US
dc.subject дифференциальная чувствительность en_US
dc.subject деформированные ненормативные фонетические навыки en_US
dc.subject phonetic competence en_US
dc.subject differential sensitivity en_US
dc.subject deformed abnormal phonetic skills en_US
dc.title Формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу