dc.contributor.author |
Гутник, Валентина Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-19T08:28:15Z |
|
dc.date.available |
2018-04-19T08:28:15Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Гутник, Валентина Михайлівна. Формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі [Рукопись] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / В. М. Гутник ; наук. кер. Н. Ф. Бориско ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2017. - 399 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/219 |
|
dc.description.abstract |
В зв’язку зі вступом України до європейського загальноосвітнього простору, впровадженням нових навчальних програм, які укладено з урахуванням “Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання” виникла необхідність переглянути вимоги до формування фонетичної компетенції (ФК) у процесі навчання та вивчення іноземної мови (ІМ) у мовному ВНЗ. На сьогоднішній день у методиці навчання ІМ прийнято користуватись більш сучасним терміном – “фонетична компетентність”. Послуговуючись терміном “фонетична компетенція”, ми визначаємо її як складову іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) і розуміємо її як здатність до сприйняття на слух і коректного артикуляційного та інтонаційного оформлення висловлювання, що ґрунтується на відповідних навичках, знаннях та фонетичній усвідомленості. Формування ФК розпочинається на першому ступені навчання та вивчення ІМ, який традиційно називається вступним фонетичним курсом (ВФК) і має на меті формування іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) з акцентом на її важливу складову – фонетичну компетенцію. У представленій роботі визначено, конкретизовано та досліджено поняття “Вступний корективний курс”. Ми визначаємо його як автономний курс, метою якого є формування ФК як складової ІКК, що ґрунтується на основі знань про фонетичну систему мови в цілому, та деавтоматизація ненормативних фосилізованих фонетичних навичок, сформованих під час навчання у ЗНЗ, і їх корекція. У роботі охарактеризовано прогресію комунікативного ВКК. У представленій роботі вперше теоретично обґрунтовано й розроблено методику формування ФК під час проведення комунікативного ВКК шляхом створення його циклічно-концентричної моделі та укладання відповідної підсистеми вправ. Подальшого розвитку набуло узагальнення обсягу та переліку фонетичних знань, вмінь та навичок, необхідних для формування ФК під час проведення ВКК. Теоретичні та практичні результати дослідження можуть бути використані як для організації й проведення комунікативного ВКК, так і для створення додаткових комплексів вправ з метою вдосконалення ФК на старших ступенях навчання та вивчення ІМ. |
en_US |
dc.subject |
фонетична компетенція |
en_US |
dc.subject |
диференційна чутливість |
en_US |
dc.subject |
деформовані ненормативні фонетичні навички |
en_US |
dc.subject |
фонетическая компетенция |
en_US |
dc.subject |
дифференциальная чувствительность |
en_US |
dc.subject |
деформированные ненормативные фонетические навыки |
en_US |
dc.subject |
phonetic competence |
en_US |
dc.subject |
differential sensitivity |
en_US |
dc.subject |
deformed abnormal phonetic skills |
en_US |
dc.title |
Формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |