Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ніколаєва, Софія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-09T12:02:55Z | |
dc.date.available | 2021-10-09T12:02:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ніколаєва С. Ю. Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії / С. Ю. Ніколаєва, Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 3 (95). - С. 35 - 47 | en_US |
dc.identifier.issn | 1817 8510 (Print) | |
dc.identifier.issn | 2616 776X (Online) | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2204 | |
dc.description.abstract | У публікації представлено критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки спеціалізації «Теорія і методика навчання (германські / романські мови)» під час асистентської практики з іноземної мови, асистентської і доцентської практики з дисциплін обраної наукової спеціалізації. Визначено цілі й основні завдання кожного з видів практик, описано процедуру оцінювання результатів, конкретизовано форму підсумкового контролю. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Іноземні мови | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 3 (95) | |
dc.subject | доктор філософії | en_US |
dc.subject | засоби діагностики | en_US |
dc.subject | контроль | en_US |
dc.subject | оцінювання | en_US |
dc.subject | педагогічна практика | en_US |
dc.subject | doctor of philosophy | en_US |
dc.subject | diagnostic means | en_US |
dc.subject | assessment | en_US |
dc.subject | evaluation | en_US |
dc.subject | teacher training internship | en_US |
dc.title | Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії | en_US |
dc.type | Article | en_US |