Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ніколаєва, Софія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-09T12:04:07Z | |
dc.date.available | 2021-10-09T12:04:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ніколаєва C. Ю. Сучасні підходи до реалізації міжкультурної іншомовної освіти / С. Ю. Ніколаєва // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2018. - Iss. 162. - № 6 (66). - P. 31 - 36 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2206 | |
dc.description.abstract | Розглянуто підходи до реалізації міжкультурної іншомовної – освіти на філософському, загальнонауковому та конкретно-науковому рівнях. На філософському рівні в якості основного підходу визначено гуманістичний; на загальнонауковому –структурний, функціональний та системний підходи; на конкретно-науковому (методичному) – особистісно орієнтований, комунікативний, компетентнісний, культурологічний, рефлексивний, рівневий, професійно орієнтований та продуктивний підходи. Коротко охарактеризовано кожен із перелічених підходів і зроблено висновок про необхідність подальшого дослідження таких відносно нових підходів, як міжкультурний, професійний, продуктивний, інтегративно-модульний, конструктивний, структурно-функціональний, комунікативно-етнографічний. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Pedagogy and Psychology;Iss. 162, № 6 (66) | |
dc.subject | міжкультурна іншомовна освіта | en_US |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід | en_US |
dc.subject | комунікативний підхід | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | культурологічний підхід | en_US |
dc.subject | рефлексивний підхід | en_US |
dc.subject | рівневий підхід | en_US |
dc.subject | професійно орієнтований підхід | en_US |
dc.subject | продуктивний підхід | en_US |
dc.subject | intercultural foreign language education | en_US |
dc.subject | person-oriented approach | en_US |
dc.subject | productive approach. | en_US |
dc.subject | communicative approach | en_US |
dc.subject | competence approach | en_US |
dc.subject | cultural approach | en_US |
dc.subject | reflexive approach | en_US |
dc.subject | level approach | en_US |
dc.subject | professionally oriented approach | en_US |
dc.title | Сучасні підходи до реалізації міжкультурної іншомовної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |