dc.contributor.author |
Ніколаєва, Софія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-09T12:04:07Z |
|
dc.date.available |
2021-10-09T12:04:07Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Ніколаєва C. Ю. Сучасні підходи до реалізації міжкультурної іншомовної освіти / С. Ю. Ніколаєва // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2018. - Iss. 162. - № 6 (66). - P. 31 - 36 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2206 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто підходи до реалізації міжкультурної іншомовної – освіти на філософському, загальнонауковому та конкретно-науковому рівнях. На філософському рівні в якості основного підходу визначено гуманістичний; на загальнонауковому –структурний, функціональний та системний підходи; на конкретно-науковому (методичному) – особистісно орієнтований, комунікативний, компетентнісний, культурологічний, рефлексивний, рівневий, професійно орієнтований та продуктивний підходи. Коротко охарактеризовано кожен із перелічених підходів і зроблено висновок про необхідність подальшого дослідження таких відносно нових підходів, як міжкультурний, професійний, продуктивний, інтегративно-модульний, конструктивний, структурно-функціональний, комунікативно-етнографічний. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Pedagogy and Psychology;Iss. 162, № 6 (66) |
|
dc.subject |
міжкультурна іншомовна освіта |
en_US |
dc.subject |
особистісно орієнтований підхід |
en_US |
dc.subject |
комунікативний підхід |
en_US |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
культурологічний підхід |
en_US |
dc.subject |
рефлексивний підхід |
en_US |
dc.subject |
рівневий підхід |
en_US |
dc.subject |
професійно орієнтований підхід |
en_US |
dc.subject |
продуктивний підхід |
en_US |
dc.subject |
intercultural foreign language education |
en_US |
dc.subject |
person-oriented approach |
en_US |
dc.subject |
productive approach. |
en_US |
dc.subject |
communicative approach |
en_US |
dc.subject |
competence approach |
en_US |
dc.subject |
cultural approach |
en_US |
dc.subject |
reflexive approach |
en_US |
dc.subject |
level approach |
en_US |
dc.subject |
professionally oriented approach |
en_US |
dc.title |
Сучасні підходи до реалізації міжкультурної іншомовної освіти |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |