Repository of
Kyiv National Linguistic University

Сучасні підходи до реалізації міжкультурної іншомовної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Ніколаєва, Софія Юріївна
dc.date.accessioned 2021-10-09T12:04:07Z
dc.date.available 2021-10-09T12:04:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ніколаєва C. Ю. Сучасні підходи до реалізації міжкультурної іншомовної освіти / С. Ю. Ніколаєва // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2018. - Iss. 162. - № 6 (66). - P. 31 - 36 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2206
dc.description.abstract Розглянуто підходи до реалізації міжкультурної іншомовної – освіти на філософському, загальнонауковому та конкретно-науковому рівнях. На філософському рівні в якості основного підходу визначено гуманістичний; на загальнонауковому –структурний, функціональний та системний підходи; на конкретно-науковому (методичному) – особистісно орієнтований, комунікативний, компетентнісний, культурологічний, рефлексивний, рівневий, професійно орієнтований та продуктивний підходи. Коротко охарактеризовано кожен із перелічених підходів і зроблено висновок про необхідність подальшого дослідження таких відносно нових підходів, як міжкультурний, професійний, продуктивний, інтегративно-модульний, конструктивний, структурно-функціональний, комунікативно-етнографічний. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology en_US
dc.relation.ispartofseries Pedagogy and Psychology;Iss. 162, № 6 (66)
dc.subject міжкультурна іншомовна освіта en_US
dc.subject особистісно орієнтований підхід en_US
dc.subject комунікативний підхід en_US
dc.subject компетентнісний підхід en_US
dc.subject культурологічний підхід en_US
dc.subject рефлексивний підхід en_US
dc.subject рівневий підхід en_US
dc.subject професійно орієнтований підхід en_US
dc.subject продуктивний підхід en_US
dc.subject intercultural foreign language education en_US
dc.subject person-oriented approach en_US
dc.subject productive approach. en_US
dc.subject communicative approach en_US
dc.subject competence approach en_US
dc.subject cultural approach en_US
dc.subject reflexive approach en_US
dc.subject level approach en_US
dc.subject professionally oriented approach en_US
dc.title Сучасні підходи до реалізації міжкультурної іншомовної освіти en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account