Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коваль, Тамара Іванівна | |
dc.contributor.author | Бесклінська, Олена Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-09T12:52:01Z | |
dc.date.available | 2021-10-09T12:52:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Коваль Т. І. Використання засобів візуалізації для створення електронних освітніх ресурсів у процесі навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти / Т. І. Коваль, О. П. Бесклінська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 77. - №3. - С. 145-161 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2210 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається використання засобів візуалізації для створення електронних ресурсів у процесі навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Особлива увага приділяється програмним засобам візуалізації математичних даних, які дозволяють представити числа, кількісні відношення, просторові об’єкти і процеси як абстрактні мультимедійні статичні або динамічні моделі, що імітують сутність предмета пізнання і на яких математичні дані можуть бути подані одночасно в комбінації різних форм: текстових, звукових, графічних, анімаційних, фото і відео. Встановлено, що при створенні електронних ресурсів для навчання математичних дисциплін з використанням засобів візуалізації навчального матеріалу доцільно дотримуватись таких основних принципів: когнітивної візуалізації, інформаційної насиченості, наочності, стиснення, повноти, цілісності сприйняття, достовірності, актуальності і точності математичних даних. Проведено аналіз програмних засобів візуалізації навчальних даних за такими характеристиками як вільно поширювальний програмний продукт, зручність і простота використання, багатий візуальний матеріал, інтеграція з системою управління навчанням Moodle і сервісами хмарних інформаційних технологій, зручність працювати на екранах будь-якого розміру: від смартфонів до комп’ютерів. Визначено спеціальне і загальне програмне забезпечення, що відповідає цим вимогам і застосування якого для наочного подання математичних даних дає змогу зробити складний навчальний матеріал зрозумілим і доступним для усвідомлення, представити його в організованому, компактному і концентрованому вигляді. Наведено приклади використання програмних засобів візуалізації математичних даних як спеціального (програма динамічної математики – GeoGebra), так і загального програмного забезпечення (MindMeister, Google таблиці, Screencast-o-matic, iSpring Suite, Draw.io Pro, RealTimeBoard, ThingLink) для створення мультимедійних моделей візуалізації математичних даних з використанням таких засобів, як таблиці, графіки, діаграми, інтелект-карти, навчальні фільми, інфографіка, мультимедійні презентації та інтерактивні плакати. | en_US |
dc.publisher | Інформаційні технології і засоби навчання | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 3 | |
dc.subject | електронні освітні ресурси | en_US |
dc.subject | програмні засоби візуалізації математичних даних | en_US |
dc.subject | програми динамічної математики | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | electronic educational resources | en_US |
dc.subject | mathematical data visualization software | en_US |
dc.subject | programs of dynamic mathematics | en_US |
dc.subject | high schools | en_US |
dc.subject | электронные образовательные ресурсы | en_US |
dc.subject | программные средства визуализации математических данных | en_US |
dc.subject | программы динамической математики | en_US |
dc.subject | вузы | en_US |
dc.title | Використання засобів візуалізації для створення електронних освітніх ресурсів у процесі навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |