Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Використання засобів візуалізації для створення електронних освітніх ресурсів у процесі навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваль, Тамара Іванівна
dc.contributor.author Бесклінська, Олена Петрівна
dc.date.accessioned 2021-10-09T12:52:01Z
dc.date.available 2021-10-09T12:52:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Коваль Т. І. Використання засобів візуалізації для створення електронних освітніх ресурсів у процесі навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти / Т. І. Коваль, О. П. Бесклінська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 77. - №3. - С. 145-161 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2210
dc.description.abstract У статті розглядається використання засобів візуалізації для створення електронних ресурсів у процесі навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Особлива увага приділяється програмним засобам візуалізації математичних даних, які дозволяють представити числа, кількісні відношення, просторові об’єкти і процеси як абстрактні мультимедійні статичні або динамічні моделі, що імітують сутність предмета пізнання і на яких математичні дані можуть бути подані одночасно в комбінації різних форм: текстових, звукових, графічних, анімаційних, фото і відео. Встановлено, що при створенні електронних ресурсів для навчання математичних дисциплін з використанням засобів візуалізації навчального матеріалу доцільно дотримуватись таких основних принципів: когнітивної візуалізації, інформаційної насиченості, наочності, стиснення, повноти, цілісності сприйняття, достовірності, актуальності і точності математичних даних. Проведено аналіз програмних засобів візуалізації навчальних даних за такими характеристиками як вільно поширювальний програмний продукт, зручність і простота використання, багатий візуальний матеріал, інтеграція з системою управління навчанням Moodle і сервісами хмарних інформаційних технологій, зручність працювати на екранах будь-якого розміру: від смартфонів до комп’ютерів. Визначено спеціальне і загальне програмне забезпечення, що відповідає цим вимогам і застосування якого для наочного подання математичних даних дає змогу зробити складний навчальний матеріал зрозумілим і доступним для усвідомлення, представити його в організованому, компактному і концентрованому вигляді. Наведено приклади використання програмних засобів візуалізації математичних даних як спеціального (програма динамічної математики – GeoGebra), так і загального програмного забезпечення (MindMeister, Google таблиці, Screencast-o-matic, iSpring Suite, Draw.io Pro, RealTimeBoard, ThingLink) для створення мультимедійних моделей візуалізації математичних даних з використанням таких засобів, як таблиці, графіки, діаграми, інтелект-карти, навчальні фільми, інфографіка, мультимедійні презентації та інтерактивні плакати. en_US
dc.publisher Інформаційні технології і засоби навчання en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 3
dc.subject електронні освітні ресурси en_US
dc.subject програмні засоби візуалізації математичних даних en_US
dc.subject програми динамічної математики en_US
dc.subject заклади вищої освіти en_US
dc.subject electronic educational resources en_US
dc.subject mathematical data visualization software en_US
dc.subject programs of dynamic mathematics en_US
dc.subject high schools en_US
dc.subject электронные образовательные ресурсы en_US
dc.subject программные средства визуализации математических данных en_US
dc.subject программы динамической математики en_US
dc.subject вузы en_US
dc.title Використання засобів візуалізації для створення електронних освітніх ресурсів у процесі навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу