Repository of
Kyiv National Linguistic University

Інформаційно-комунікаційні засоби професійно-педагогічного спілкування та навчання іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Черниш, Валентина Василівна
dc.date.accessioned 2021-10-29T10:48:39Z
dc.date.available 2021-10-29T10:48:39Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Черниш В. В. Інформаційно-комунікаційні засоби професійно-педагогічного спілкування та навчання іноземних мов: посібник / В. В. Черниш // Бібліотечка журналу "Іноземні мови". - Вип. 1. - К. : Ленвіт, 2012. - 64 с. en_US
dc.identifier.issn 966-7043-02-9
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2222
dc.description.abstract Мета посібника - ознайомити читачів із сучасними інформаційними і телекомунікаційними технологіями. Наводиться характеристика Інтернет-технологій, описується їх потенційні можливості для викладання й вивчення іноземних мов. Матеріали посібника можуть використовуватися як на заняттях з практики усного і писемного мовлення у ВНЗ і середніх навчальних закладах, так і на заняттях з методики викладання іноземних мов, з метою формування професійно орієнтованої компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Він може бути використаним студентами-практикантами під час педагогічної практики у школі, магістерської практики у ВНЗ, при розробці планів-конспектів уроків та сценаріїв позакласних заходів з іноземних мов, а також при написанні курсових, дипломних і магістерських проектів. Для учнів, студентів, учителів, викладачів ВНЗ і всіх, хто цікавиться вивченням та викладанням іноземних мов. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 1
dc.subject інформаційно-телекомунікаційні технології en_US
dc.subject методика викладання іноземних мов en_US
dc.subject позакласні заходи en_US
dc.subject педагогічна практика у школі en_US
dc.subject практика усного і писемного мовлення en_US
dc.title Інформаційно-комунікаційні засоби професійно-педагогічного спілкування та навчання іноземних мов en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account