Repository of
Kyiv National Linguistic University

Correct English Usage for Everyday and Professional Life

Show simple item record

dc.contributor.author Черниш, Валентина Василівна
dc.date.accessioned 2021-10-29T10:52:15Z
dc.date.available 2021-10-29T10:52:15Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Черниш В.В. Correct English usage for everyday and professional life: посібник / В. В. Черниш // Бібліотечка журналу "Іноземні мови". - Вип. 2. - К.: Ленвіт, 2009. - 64 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2224
dc.description.abstract Мета посібника - ознайомити читачів із типовими помилками в усному і писемному мовленні користувачів англійської мови. Джерелами запропонованої інформації є сучасні посібники з англійської мови провідних вітчизняних і зарубіжних видань та електронних джерел, а також аналіз помилок студентів ВНЗ та учнів шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Матеріали посібника можуть використовуватися як на заняттях з практики усного і писемного мовлення у ВНЗ і середніх навчальних закладах, так і на заняттях з методики викладання англійської мови для формування професійно орієнтованої компетенції у студентів/учнів у різних видів мовленнєвої діяльності. Він може бути використаним студентами-практикантами під час педагогічної практики у школі, магістерської практики у ВНЗ, при розробці планів-конспектів уроків англійської мови, при написанні письмових робіт різних видів, курсових, дипломних і магістерських проектів, при підготовці до складання усних і письмових іспитів з англійської мови. Для учнів, студентів різних типів вищих навчальних закладів, учителів, викладачів, аспірантів і всіх, хто прагне оволодіти англійською мовою. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 2
dc.subject практика усного та писемного мовлення en_US
dc.subject методика викладання англійської мови en_US
dc.subject педагогічна практика у школі en_US
dc.title Correct English Usage for Everyday and Professional Life en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account