dc.contributor.author |
Черниш, Валентина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-29T14:59:51Z |
|
dc.date.available |
2021-10-29T14:59:51Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Черниш В. В. Організація та проведення рольових ігор на уроках іноземної мови / В. В. Черниш // Іноземні мови. - 2010. - № 4. - С. 7-15 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1817-8510 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2225 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема організації навчальної діяльності з іноземної мови з використанням рольової гри. Аналізується феномен рольової гри. Описуються її види, функції у навчальному процесі, характерні риси, структура й етапи реалізації рольової гри. Характеризуються категорії ролей, що притаманні рольовим іграм, а також позиція і роль учителя під час їх проведення. Наводяться правила організації та проведення рольових ігор на заняттях з іноземної мови. Пропонуються логіко-смислові карти проблем, котрі можна використовувати як засіб і мовленнєву опору
для проведення рольових ігор та з метою підвищення мотивації вивчення іноземних мов не лише у середніх школах, але й у вищих навчальних закладах. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Іноземні мови |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 4 |
|
dc.subject |
рольова гра |
en_US |
dc.subject |
структура |
en_US |
dc.subject |
функції |
en_US |
dc.subject |
види рольової гри |
en_US |
dc.subject |
іноземна мова, |
en_US |
dc.subject |
логіко-смислова карта проблеми |
en_US |
dc.subject |
позиція та роль учителя іноземної мови |
en_US |
dc.subject |
role play |
en_US |
dc.subject |
structure |
en_US |
dc.subject |
functions |
en_US |
dc.subject |
types of a role play |
en_US |
dc.subject |
foreign language |
en_US |
dc.subject |
logical-semantic pattern of the problems |
en_US |
dc.subject |
position and role of a foreign language teacher |
en_US |
dc.title |
Організація та проведення рольових ігор на уроках іноземної мови |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |