Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черниш, Валентина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-01T14:23:32Z | |
dc.date.available | 2021-11-01T14:23:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Черниш В. В. Формування професійно орієнтованої компетентності в говорінні у майбутніх учителів англійської мови в аспекті рефлексивного підходу / В. В. Черниш // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 141. - С. 209 - 213. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2235 | |
dc.description.abstract | У статті вивчається явище рефлексії та аналізуються різноманітні підходи до його опису. Розглядається формування рефлексії в майбутніх учителів англійської мови у процесі формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в говорінні. Виділяються три блоки вмінь рефлексії: загальні вміння рефлексії, вміння рефлексії процесу вивчення іноземної мови, вміння педагогічної рефлексії. Деталізуються вміння рефлексії у професійно орієнтованому діалогічному та монологічному мовленні. Узагальнюються критерії оцінювання сформованості рефлексивного мислення вчителя англійської мови. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;Вип. 141 | |
dc.subject | професійно орієнтована компетентність в англомовному говорінні | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі англійської мови | en_US |
dc.subject | загальні вміння рефлексії | en_US |
dc.subject | вміння рефлексії процесу вивчення іноземної мови | en_US |
dc.subject | вміння педагогічної рефлексії | en_US |
dc.subject | оцінювання розвитку рефлексивних умінь | en_US |
dc.subject | professionally oriented competence in speaking | en_US |
dc.subject | futures teachers of English | en_US |
dc.subject | pedagogical reflection | en_US |
dc.subject | general reflexive skills | en_US |
dc.subject | reflexive skills in mastering a foreign language | en_US |
dc.subject | skills in pedagogical reflection | en_US |
dc.subject | evaluation | en_US |
dc.title | Формування професійно орієнтованої компетентності в говорінні у майбутніх учителів англійської мови в аспекті рефлексивного підходу | en_US |
dc.type | Article | en_US |