Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черниш, Валентина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-02T10:36:58Z | |
dc.date.available | 2021-11-02T10:36:58Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Черниш В. В. Роль і місце проблемних ситуацій у розвитку рефлексивних умінь в майбутніх учителів англійської мови / В. В. Черниш // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер.: Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 83 - 87 | en_US |
dc.identifier.issn | 1728-3817 | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2249 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається явище рефлексії, її механізми. Представлено модель та структуру процесу рефлексії. Виокремлено проблемну ситуацію як один із ефективних засобів формування умінь рефлексії у майбутніх учителів англійської мови у процесі фахової підготовки у ВНЗ. Описано структуру проблемної ситуації та подано її характеристику. Визначено її роль і місце у викладанні й опануванні іноземною мовою майбутніми вчителями. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Вип. 2 | |
dc.subject | майбутні вчителі англійської мови | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | механізми рефлексії | en_US |
dc.subject | проблемні ситуації | en_US |
dc.subject | структура проблемних ситуацій | en_US |
dc.subject | future teachers of English | en_US |
dc.subject | reflection | en_US |
dc.subject | mechanisms of reflection | en_US |
dc.subject | problem solving | en_US |
dc.subject | structure of problem solving | en_US |
dc.title | Роль і місце проблемних ситуацій у розвитку рефлексивних умінь в майбутніх учителів англійської мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |