dc.contributor.author |
Черниш, Валентина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-02T10:36:58Z |
|
dc.date.available |
2021-11-02T10:36:58Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Черниш В. В. Роль і місце проблемних ситуацій у розвитку рефлексивних умінь в майбутніх учителів англійської мови / В. В. Черниш // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер.: Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 83 - 87 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1728-3817 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2249 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглядається явище рефлексії, її механізми. Представлено модель та структуру процесу рефлексії. Виокремлено проблемну ситуацію як один із ефективних засобів формування умінь рефлексії у майбутніх учителів англійської
мови у процесі фахової підготовки у ВНЗ. Описано структуру проблемної ситуації та подано її характеристику. Визначено її роль і місце у викладанні й опануванні іноземною мовою майбутніми вчителями. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка;Вип. 2 |
|
dc.subject |
майбутні вчителі англійської мови |
en_US |
dc.subject |
рефлексія |
en_US |
dc.subject |
механізми рефлексії |
en_US |
dc.subject |
проблемні ситуації |
en_US |
dc.subject |
структура проблемних ситуацій |
en_US |
dc.subject |
future teachers of English |
en_US |
dc.subject |
reflection |
en_US |
dc.subject |
mechanisms of reflection |
en_US |
dc.subject |
problem solving |
en_US |
dc.subject |
structure of problem solving |
en_US |
dc.title |
Роль і місце проблемних ситуацій у розвитку рефлексивних умінь в майбутніх учителів англійської мови |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |