Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Роль і місце проблемних ситуацій у розвитку рефлексивних умінь в майбутніх учителів англійської мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черниш, Валентина Василівна
dc.date.accessioned 2021-11-02T10:36:58Z
dc.date.available 2021-11-02T10:36:58Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Черниш В. В. Роль і місце проблемних ситуацій у розвитку рефлексивних умінь в майбутніх учителів англійської мови / В. В. Черниш // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер.: Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 83 - 87 en_US
dc.identifier.issn 1728-3817
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2249
dc.description.abstract В статті розглядається явище рефлексії, її механізми. Представлено модель та структуру процесу рефлексії. Виокремлено проблемну ситуацію як один із ефективних засобів формування умінь рефлексії у майбутніх учителів англійської мови у процесі фахової підготовки у ВНЗ. Описано структуру проблемної ситуації та подано її характеристику. Визначено її роль і місце у викладанні й опануванні іноземною мовою майбутніми вчителями. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;Вип. 2
dc.subject майбутні вчителі англійської мови en_US
dc.subject рефлексія en_US
dc.subject механізми рефлексії en_US
dc.subject проблемні ситуації en_US
dc.subject структура проблемних ситуацій en_US
dc.subject future teachers of English en_US
dc.subject reflection en_US
dc.subject mechanisms of reflection en_US
dc.subject problem solving en_US
dc.subject structure of problem solving en_US
dc.title Роль і місце проблемних ситуацій у розвитку рефлексивних умінь в майбутніх учителів англійської мови en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу