Abstract:
У дисертації запропоновано новий підхід до вивчення синтаксису
французького художнього прозового тексту через інтеграцію когнітивного
та лінгвосинергетичного аспектів, розроблено нову методику аналізу динаміки
синтаксичної системи тексту, у тому числі й представлено методику визначення
синтаксичної матриці, представлено концептуальний аналіз синтаксичних одиниць
та нове розуміння структури синтаксичних концептів сучасного французького
художнього прозового тексту, обґрунтовано два нових терміни, а також досліджено
синергетичні властивості та концептуальні характеристики підметів та присудкових
конструкцій, висвітлено когнітивну і синергетичну роль золотого перетину
та атракторів у структурі художнього тексту, представлено нову концепцію
і викладено три основні принципи організації сучасного французького художнього
прозового тексту: повтор, золотий перетин та симетрія.