Repository of
Kyiv National Linguistic University

Зіставний аналіз застосування стратегій емоційного впливу у англомовній та україномовній соціальній рекламі

Show simple item record

dc.contributor.author Куруц, Богдана Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-11-29T17:31:50Z
dc.date.available 2021-11-29T17:31:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Куруц B. M. Зіставний аналіз застосування стратегій емоційного впливу у англомовній та україномовній соціальній рекламі = A Contrastive Analysis of Emotion Evoking Strategies in English and Ukrainian Social Advertising: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / Б. М. Куцур; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 122 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2343
dc.description.abstract The aim of the work is to reveal and compare the main features and emotion evoking techniques used in modern Ukraininan and English social advertisements. To achieve the aim put forward in the research it is necessary to solve the following tasks: – to describe language means as a fundamental basis of emotions; – to define and characterize the significant features of English and Ukrainian social advertising discourse; – to determine the features and techniques of emotional advertising in the contrasted languages. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject соціальна реклама en_US
dc.subject соціальні проблеми en_US
dc.subject емоції en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject прагматичний ефект en_US
dc.title Зіставний аналіз застосування стратегій емоційного впливу у англомовній та україномовній соціальній рекламі en_US
dc.title.alternative A Contrastive Analysis of Emotion Evoking Strategies in English and Ukrainian Social Advertising en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account