dc.contributor.author |
Куруц, Богдана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-29T17:31:50Z |
|
dc.date.available |
2021-11-29T17:31:50Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Куруц B. M. Зіставний аналіз застосування стратегій емоційного впливу у англомовній та україномовній соціальній рекламі = A Contrastive Analysis of Emotion Evoking Strategies in English and Ukrainian Social Advertising: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / Б. М. Куцур; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 122 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2343 |
|
dc.description.abstract |
The aim of the work is to reveal and compare the main features and emotion evoking techniques used in modern Ukraininan and English social advertisements. To achieve the aim put forward in the research it is necessary to solve the following tasks: – to describe language means as a fundamental basis of emotions; – to define and characterize the significant features of English and Ukrainian social advertising discourse; – to determine the features and techniques of emotional advertising in the contrasted languages. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
соціальна реклама |
en_US |
dc.subject |
соціальні проблеми |
en_US |
dc.subject |
емоції |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
прагматичний ефект |
en_US |
dc.title |
Зіставний аналіз застосування стратегій емоційного впливу у англомовній та україномовній соціальній рекламі |
en_US |
dc.title.alternative |
A Contrastive Analysis of Emotion Evoking Strategies in English and Ukrainian Social Advertising |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |