dc.contributor.author |
Гаркуша, Тетяна Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-01T11:37:17Z |
|
dc.date.available |
2021-12-01T11:37:17Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гаркуша Т. А. Лінгвокультурологічні характеристики японських рекламних текстів: кваліфікаційна робота магістра з японської філології / Т. А. Гаркуша; наук. кер. К. П. Кравець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 81 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2371 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у виявленні лінгвокультурологічних особливостей рекламних текстів. Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань: • Уточнити поняття рекламного тексту • Визначити феномен реклами як лінгвокультурний феномен • Схарактеризувати лінгвокультурологічні мовні особливості японських рекламних текстів • Виявити лінгвокультурологічні особливості позамовних засобів японських рекламних відеороликів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лінгвокультурологічні характеристики японських рекламних текстів |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |