Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лінгвокультурологічні характеристики японських рекламних текстів

Show simple item record

dc.contributor.author Гаркуша, Тетяна Андріївна
dc.date.accessioned 2021-12-01T11:37:17Z
dc.date.available 2021-12-01T11:37:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гаркуша Т. А. Лінгвокультурологічні характеристики японських рекламних текстів: кваліфікаційна робота магістра з японської філології / Т. А. Гаркуша; наук. кер. К. П. Кравець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2371
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у виявленні лінгвокультурологічних особливостей рекламних текстів. Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань: • Уточнити поняття рекламного тексту • Визначити феномен реклами як лінгвокультурний феномен • Схарактеризувати лінгвокультурологічні мовні особливості японських рекламних текстів • Виявити лінгвокультурологічні особливості позамовних засобів японських рекламних відеороликів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лінгвокультурологічні характеристики японських рекламних текстів en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account