Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартиненко, Олена Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T14:09:08Z | |
dc.date.available | 2018-06-07T14:09:08Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мартиненко, Олена Євгенівна. Методика формування англомовної компетентності майбутніх перекладачів в аудіюванні в умовах заочної форми навчання [Рукопис] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00 02 " Теорія і методика навчання : германські мови " / О. Є. Мартиненко ; Київ нац. лінгв. ун-т. - Київ, 2018. - 22 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/238 | |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто методичні підходи формування у майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні в умовах заочної форми навчання, а також принципи навчання, які лягли в основу методики навчання студентів англомовного аудіювання текстів різних жанрів (інтерв’ю, фрагментів лекцій, новин і оголошень); уточнено зміст і структуру компетентності в аудіюванні, а також визначено практичну, розвивальну, виховну, лінгвосоціокультурну і професійну мету навчання аудіювання текстів різних жанрів; виділено специфічні знання, навички, вміння, комунікативні здібності і стратегії аудіювання, якими мають оволоді ти майбутні перекладачі; визначено труднощі аудіювання текстів різних жанрів: труднощі, пов’язані з умовами сприймання аудіотексту; індивідуально-особистісні труднощі; труднощі, пов’язані з мовними особливостями аудіотекстів різних жанрів; запропоновано стратегії аудіювання, націлені на подолання цих труднощів; розглянуто особливості формування англомовної компетентності в аудіюванні майбутніх перекладачів з точки зору лінгвістичних, лінгвопсихологічних, фізіологічних та психічних особливостей мовлення носіїв мови. | en_US |
dc.subject | англомовна компетентність в аудіюванні | en_US |
dc.subject | майбутні перекладачі | en_US |
dc.subject | заочна форма навчання | en_US |
dc.subject | віртуальне навчальне середовище Moodle | en_US |
dc.subject | інтерв’ю | en_US |
dc.subject | англоязычная компетентность в аудировании | en_US |
dc.subject | будущие переводчики | en_US |
dc.subject | заочная форма обучения | en_US |
dc.subject | виртуальная обучающая среда Moodle | en_US |
dc.subject | интервью | en_US |
dc.subject | listening comprehension in English | en_US |
dc.subject | prospective interpreters | en_US |
dc.subject | correspondence education | en_US |
dc.subject | Moodle | en_US |
dc.subject | interviews | en_US |
dc.title | Методика формування англомовної компетентності майбутніх перекладачів в аудіюванні в умовах заочної форми навчання | en_US |
dc.type | Other | en_US |