Abstract:
Метою даного дослідження є визначення лексико-семантичних особливостей термінів сфери торгівлі у китайській мові на основі розгляду теоретичних підходів до вивчення фахової термінології, аналізу словотвору китайських іменників, методології практичного застосування термінології. Задля досягнення окресленої мети дипломної роботи були розв’язані наступні завдання: 1) На основі аналізу теоретичних, методологічних та довідкових літературних джерел розглянуті основні засади термінології китайської мови; 2) Визначено ключові специфічні риси системи термінів китайської мови; 3) Проаналізовано словотвір китайських іменників (як основу для вивчення термінології сфери торгівлі); 4) Розглянуто особливості використання структурного методу термінологічного дослідження термінів сфери торгівлі; 5) Проаналізовано залежність специфіки термінів від стилю китайської мови;
6) Прослідковано будови термінів на основі існуючих запозичень з інших мов.