Abstract:
Мета роботи – виявити лексичні і граматичні особливості відеоігрового дискурсу в китайській мові. Відповідно до поставленої мети ми поставили такі завдання:1) дати визначення поняття «відеігровий дискурс» і його місце в комунікативному середовищі; 2) встановити ознаки, жанри, притаманні відеоігровому дискурсу;
3) охарактеризувати лексичні і граматичні особливості спілкування у середовищі відеоігор; 4) дослідити методологічні засади вивчення особливостей неологізмів у сучасній китайській мові; 5) розглянути лексичні особливості сучасної китайської мови; 6) розглянути граматичні особливості сучасної китайської мови;
7) визначити запозичення як провідне джерело виникнення неологізмів китайської мови в ІТ-сфері; 8) проаналізувати тексти відеоігрового дискурсу на предмет виявлених лексичних та граматичних особливостей китайської мови.