Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Автентичні медіа-ресурси як засіб формування у майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бігич, Оксана Борисівна
dc.date.accessioned 2021-12-01T22:54:32Z
dc.date.available 2021-12-01T22:54:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бігич О. Б. Автентичні медіа-ресурси як засіб формування у майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентності / О. Б. Бігич, Д. А. Руснак // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 70. - № 2. - С. 165 - 179 en_US
dc.identifier.issn 076-8184
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2421
dc.description.abstract У статті висвітлено роль автентичних медіа-ресурсів у процесі формування у студентів – майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентності на аудиторних заняттях з практики мовлення. Уточнено складники міжкультурної комунікативної компетентності як цільової для формування в мовному закладі вищої освіти. З огляду на автентичність як найвагомішу характеристику з-поміж інноваційних засобів навчання іноземних мов і культур виокремлено медіа-ресурси. З-поміж сучасних підходів до навчання іноземної мови обрано комунікативний підхід, до вивчення культури – соціологічний, антропологічний і семіотичний підходи. В контексті соціологічного підходу будь-яке культурне явище розглядається як соціальний феномен і вивчається його загальна роль у суспільстві. В межах антропологічного підходу питання культури розглядаються з точки зору повсякденного життя. Семіотичний підхід вивчає культуру як мову знаків, здатних зберігати й розповсюджувати інформацію. Внаслідок наукового дослідження виокремлено типи (друковані, електронні, звукові, зорові, змішані аудіовізуальні) й види автентичних медіа-ресурсів, які використовуються в навчанні студентів іноземних мов і культур. Досліджено дидактичний потенціал франкомовних медіа-ресурсів: реклами, гумористичних малюнків (коміксів), художніх (комедійних, короткометражних) фільмів, телесеріалів, пісень, друкованої й електронної преси, відео- й мультимедійних репортажів як засобів формування у студентів складників міжкультурної комунікативної компетентності. З позицій семіотичного підходу проаналізовано культурні знаки реклами й гумористичних малюнків (коміксів). Художні фільми й відеокліпи розглянуто в контексті антропологічного підходу, а статті друкованої преси та відео- й мультимедійні репортажі – в межах антропологічного й соціологічного підходів. Акцентовано доступність автентичних медіа-ресурсів для викладача в мережі Інтернет, що уможливлює активне їх використання як сучасних засобів навчання студентів французької мови й культури на аудиторних заняттях з практики мовлення. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Інформаційні технології і засоби навчання en_US
dc.relation.ispartofseries ;Т. 70. - № 2
dc.subject міжкультурна комунікативна компетентність en_US
dc.subject майбутній учитель en_US
dc.subject французька мова en_US
dc.subject автентичний медіа-ресурс en_US
dc.subject intercultural communicative competency en_US
dc.subject prospective teacher en_US
dc.subject French language en_US
dc.subject authentic media resource en_US
dc.title Автентичні медіа-ресурси як засіб формування у майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентності en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу