Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бігич, Оксана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-01T22:54:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-01T22:54:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бігич О. Б. Автентичні медіа-ресурси як засіб формування у майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентності / О. Б. Бігич, Д. А. Руснак // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 70. - № 2. - С. 165 - 179 | en_US |
dc.identifier.issn | 076-8184 | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2421 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено роль автентичних медіа-ресурсів у процесі формування у студентів – майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентності на аудиторних заняттях з практики мовлення. Уточнено складники міжкультурної комунікативної компетентності як цільової для формування в мовному закладі вищої освіти. З огляду на автентичність як найвагомішу характеристику з-поміж інноваційних засобів навчання іноземних мов і культур виокремлено медіа-ресурси. З-поміж сучасних підходів до навчання іноземної мови обрано комунікативний підхід, до вивчення культури – соціологічний, антропологічний і семіотичний підходи. В контексті соціологічного підходу будь-яке культурне явище розглядається як соціальний феномен і вивчається його загальна роль у суспільстві. В межах антропологічного підходу питання культури розглядаються з точки зору повсякденного життя. Семіотичний підхід вивчає культуру як мову знаків, здатних зберігати й розповсюджувати інформацію. Внаслідок наукового дослідження виокремлено типи (друковані, електронні, звукові, зорові, змішані аудіовізуальні) й види автентичних медіа-ресурсів, які використовуються в навчанні студентів іноземних мов і культур. Досліджено дидактичний потенціал франкомовних медіа-ресурсів: реклами, гумористичних малюнків (коміксів), художніх (комедійних, короткометражних) фільмів, телесеріалів, пісень, друкованої й електронної преси, відео- й мультимедійних репортажів як засобів формування у студентів складників міжкультурної комунікативної компетентності. З позицій семіотичного підходу проаналізовано культурні знаки реклами й гумористичних малюнків (коміксів). Художні фільми й відеокліпи розглянуто в контексті антропологічного підходу, а статті друкованої преси та відео- й мультимедійні репортажі – в межах антропологічного й соціологічного підходів. Акцентовано доступність автентичних медіа-ресурсів для викладача в мережі Інтернет, що уможливлює активне їх використання як сучасних засобів навчання студентів французької мови й культури на аудиторних заняттях з практики мовлення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Інформаційні технології і засоби навчання | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Т. 70. - № 2 | |
dc.subject | міжкультурна комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | майбутній учитель | en_US |
dc.subject | французька мова | en_US |
dc.subject | автентичний медіа-ресурс | en_US |
dc.subject | intercultural communicative competency | en_US |
dc.subject | prospective teacher | en_US |
dc.subject | French language | en_US |
dc.subject | authentic media resource | en_US |
dc.title | Автентичні медіа-ресурси як засіб формування у майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентності | en_US |
dc.type | Article | en_US |