Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення маркетингових комунікацій на основі розробки фірмового стилю організації (на прикладі ТОВ «Манна груп»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шумик, Лілія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-12-03T18:24:35Z
dc.date.available 2021-12-03T18:24:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шумик Л. В. Удосконалення маркетингових комунікацій на основі розробки фірмового стилю організації (на прикладі ТОВ «Манна груп»): кваліфікаційна робота магістра / Л. В. Шумик; наук. кер. Я. С. Ларіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 98 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2436
dc.description.abstract Метою магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та практичних аспектів розробки і впровадження фірмового стилю організації у процесі просування бренду на ринку посуду. Реалізація поставленої мети здійснювалась шляхом вирішення наступних завдань: визначити зміст, функції та основні елементи фірмового стилю організації; - обгрунтувати наукові підходи до розробки фірмового стилю організації; - визначити методичні основи формування фірмового стилю організації в умовах ринкової економіки; - визначити основні тенденції розвитку ринку керамічного посуду; - проаналізувати чинники зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства; - проаналізувати використання фірмового стилю в комунікаційній діяльності ТОВ «Манна груп» та оцінити ефективність маркетингових комунікацій; обгрунтувати напрями вдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Манна груп»; - розробити нові елементи фірмового стилю ТОВ «Манна груп»; - розрахувати ефективність та визначити засоби популяризації нового фірмового стилю організації. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Удосконалення маркетингових комунікацій на основі розробки фірмового стилю організації (на прикладі ТОВ «Манна груп») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу