Abstract:
Метою магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та практичних аспектів розробки і впровадження фірмового стилю організації у процесі просування бренду на ринку посуду. Реалізація поставленої мети здійснювалась шляхом вирішення наступних завдань: визначити зміст, функції та основні елементи фірмового стилю організації; - обгрунтувати наукові підходи до розробки фірмового стилю організації; - визначити методичні основи формування фірмового стилю організації в умовах ринкової економіки; - визначити основні тенденції розвитку ринку керамічного посуду; - проаналізувати чинники зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства; - проаналізувати використання фірмового стилю в комунікаційній діяльності ТОВ «Манна груп» та оцінити ефективність маркетингових комунікацій; обгрунтувати напрями вдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Манна груп»; - розробити нові елементи фірмового стилю ТОВ «Манна груп»;
- розрахувати ефективність та визначити засоби популяризації нового фірмового стилю організації.