dc.contributor.author |
Шумик, Лілія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T18:24:35Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T18:24:35Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Шумик Л. В. Удосконалення маркетингових комунікацій на основі розробки фірмового стилю організації (на прикладі ТОВ «Манна груп»): кваліфікаційна робота магістра / Л. В. Шумик; наук. кер. Я. С. Ларіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 98 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2436 |
|
dc.description.abstract |
Метою магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та практичних аспектів розробки і впровадження фірмового стилю організації у процесі просування бренду на ринку посуду. Реалізація поставленої мети здійснювалась шляхом вирішення наступних завдань: визначити зміст, функції та основні елементи фірмового стилю організації; - обгрунтувати наукові підходи до розробки фірмового стилю організації; - визначити методичні основи формування фірмового стилю організації в умовах ринкової економіки; - визначити основні тенденції розвитку ринку керамічного посуду; - проаналізувати чинники зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства; - проаналізувати використання фірмового стилю в комунікаційній діяльності ТОВ «Манна груп» та оцінити ефективність маркетингових комунікацій; обгрунтувати напрями вдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Манна груп»; - розробити нові елементи фірмового стилю ТОВ «Манна груп»;
- розрахувати ефективність та визначити засоби популяризації нового фірмового стилю організації. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингових комунікацій на основі розробки фірмового стилю організації (на прикладі ТОВ «Манна груп») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |