Abstract:
Метою роботи є розвиток теоретичних положень і розробка організаційно-методичних рекомендацій щодо впровадження ефективних управлінських інновацій в організації. Досягнення поставленої мети вимагає виконання таких завдань: – визначити роль та значення управлінських інновацій; – розглянути основні класифікаційні аспекти управлінських інновацій; – управлінські інновації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичної сфери; – здійснити загальну організаційно-економічну характеристику франчайзингу туроператорів; – з’ясувати особливості використання управлінських інновацій у франчайзингу туроператорів в сучасних умовах господарювання; – визначити ефективність управлінських інновацій франчайзингу туроператорів; – розглянути основні перешкоди у підвищення ефективності управлінських інновацій підприємств туристичної сфери; – запропонувати напрями удосконалення використання інновацій в управлінні франчайзингом туроператорів.