Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шинкевич, Денис Костянтинович
dc.date.accessioned 2021-12-03T18:32:12Z
dc.date.available 2021-12-03T18:32:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шинкевич Д. К. Удосконалення інтернет-маркетингу в організації: кваліфікаційна робота магістра / Д. К. Шинкевич; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2438
dc.description.abstract Метою є вдосконалення інтернет-маркетингу організації ФОП Неумивайченко Д.М. Виходячи з поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1. Дослідити сутність, принципи та інструменти інтернет-маркетингу організації. 2. Окреслити методичні підходи до оцінювання інтернет-маркетингу організації. 3. Дослідити конкурентне середовище організації ФОП Неумивайченко Д.М. 4. Проаналізувати стан інтернет-маркетингових комунікацій організації. 5. Провести оцінку ефективності інтернет-маркетингових комунікацій організації. 6. Визначити слабкі сторони і місця не ефективності застосовуваних інструментів інтернет-маркетингу. 7. Сформулювати ціннісні пропозиції для просування послуг організації. 8. Сформувати набір інструментів просування послуг компанії, визначити канали комунікації. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject improvement of internet marketing activity of the organization en_US
dc.subject internet marketing promotion strategy en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject вдосконалення інтернет-маркетингової діяльності організації en_US
dc.subject інтернет-маркетингова стратегія просування en_US
dc.title Удосконалення інтернет-маркетингу в організації en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу