Короткий опис(реферат):
Метою є вдосконалення інтернет-маркетингу організації ФОП
Неумивайченко Д.М. Виходячи з поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1. Дослідити сутність, принципи та інструменти інтернет-маркетингу організації.
2. Окреслити методичні підходи до оцінювання інтернет-маркетингу
організації. 3. Дослідити конкурентне середовище організації ФОП Неумивайченко
Д.М. 4. Проаналізувати стан інтернет-маркетингових комунікацій організації.
5. Провести оцінку ефективності інтернет-маркетингових комунікацій
організації.
6. Визначити слабкі сторони і місця не ефективності застосовуваних
інструментів інтернет-маркетингу.
7. Сформулювати ціннісні пропозиції для просування послуг організації.
8. Сформувати набір інструментів просування послуг компанії, визначити
канали комунікації.